سرفصل ها

1- آشنایی با گرافیک کامپیوتر - تاریخچه انیمیشن - انیمه چیست ؟ - مانگا چیست ؟ - روتوسکپی چیست ؟ - قوانین انیمیشن. 2- کار با Interface مایا وشناخت انواع فایلهای ورودی و خروجی مایا3- لایه بندی - ایجاد لایه و مرتبط سازی اشیا با لایه ها - پنهان سازی لایه ها و فریز کردن اشیا - تغییر نام و حذف لایه ها4- شیوه های ساخت انیمیشن - انواع انیمیشن کامپیوتری ، کار با Keyframe animation—bouncing a ball  ، Creating and deforming text along a path ( شروع پروژه عملی ) کار با Cartoon Ball و منحنیهای تنظیم حرکات 5- کار با سیستم داینامیک برای حرکات ماشین و کارکتر Rigid and soft dynamic bodies –Emitting nParticles  (ساخت آتش – باران – دود – موج آب – برف ) با سیستم داینامیک مایا - Emitting nParticles – blur - افکت motion blur ، film grain ، film out put ، depth of field - افکت log ،fine - افکت volume light ، volume log ( ادامه پروژه )6- ساخت تکستچر با لایه های ورودی با V_ray – نوشتن شیدر پیشرفته –   -   Shading and Texturing (MEL) ساخت  متریال ( چوب ، پارچه ، شیشه ، پشم ، خز ،و.......( ادامه پروژه و دیدن فیلم )7- نورپردازی و شناخت انواع نورهای ( Maya , v_ray ) توضیحات کامل درباره - Global Illumination Exercise شناخت فایلهای – ies  و نمودار حرکتی نور – کار با فایلهای Hdir و دوربین – انواع دوربینها - روش تنظیم محدوده دید -  - نحوه استفاده از depth of lield parameters- motion blur - متحرک سازی دوربین - آشنایی با نحوه مسیر دهی به دوربین8- شروع کار با موتور رندر V_ray  و تنظیمات کلی این موتور رندر - Rendering setup - Reflections and refractions  - Batch rendering  - Render layers  - Ambient occlusion (پروژه های عملی )9- جمع بندی کلی و نهایی و( تحویل پروژه نهایی )